Siargao. Czas na wakacje!

Czy można mieć wakcje od podróżowania? Pewnie, że tak, to taki czas gdzie bierzesz bagaż podręczny i lecisz z kilkoma niezbędnymi rzeczami bez komputera 🙂 (to ważna i infrmacja bo zdjęcia zamieszcze po powrocie z wakacji :D)

Na początku maja kupilam w mega promocji bilety z Cebu do Siargao i zapowiedzialam Halince ze lecimy na wakacje. I tak wczoraj wsiedlismy w samolot w Cebu gdzie po niecalej godzinie znaleźliśmy sie na malutkiej wyspie na otwartym Pacyfiku.

Kilka słów o wyspie Siargao słynie z dobrych fal dla surferów i miejsca o nazwie Clound 9, gdzie zjeżdżaja łapacze fal głównie z Austali i Nowej Zelandii.
Ponadto jest tu kilkanaście miejsc do nurkowania, piekne piaszczyste plaże i island hopping czyli skakanie po wyspach leżących w pobliżu Siargao.

Wysiedliśmy z samolotu i powitała nas bujna soczyście zielona roślinność i uśmiechnięci Filipińczycy 🙂
Po rozneznaniu sie co i jak, zapakowaliśmy się w busa, który za 100peso, zawiózł do General Luna czyli miejsca ze słynną plaż Cloud 9.
W busie ponzaliśmy Michael z Australi, który mieszka tu już 3 lata, bardzo chetnie udzielił niezbędnych informacji o wyspie i zarekomendował miejsca nurkowe i baze oraz kilka innych rzeczy.
Także powiedzial ze ma szalonego sąsiada Polaka, który dla odmiany ma na imię Michał 😉

Podjechaliśmy buse pod jego dom i nam przedstawił Michała, po chwili przyszli jego rodzice Andrzej i Jagoda, ludzie pełni radości i pozytywnej energii. Umówiliśmy sie na później i pojechaliśmy w strone hotelu.

Przy samym Clound 9, znaleźliśmy miejsce o nazwie Point 303, czysto, do plaży blisko i tanio 🙂
Zaczekowaliśmy sie w pokoju, wzieliśmy zimne piwko, prysznic i poszliśmy na plażę.

Tam spędziliśmy reszte dnia, słuchając mruczącego falami oceanu i podziwiając surferów.

Dziś sami spróbujemy swoich sił z deską na falach 🙂

Kilka fotek z telefonu, reszta po powrocie 🙂

3 Comments on “Siargao. Czas na wakacje!”